Magico

terug naar 100-?  

Magico

 

Kort door de bocht
Bij de spellen Magico 4 en Magico 9 proberen de spelers te achterhalen hoeveel kralen er in de kuiltjes van het spelbord terecht moeten komen. Dat doen ze aan de hand van puzzelkaarten waarop de somgetallen staan aangegeven van de kuilrijen (horizontaal, verticaal en diagonaal). Een blauwe kraal is vijf rode waard. 

 

 

 

Sander Oenema


Speluitleg
Zie de afbeelding bij Kort door de bocht.

 

 

Product gericht


Typering

Productgericht: +++++                Probleemgericht: ++              
Getalgebied:  10 / 20 / 100           Moeilijkheidsgraad: 3 – 5 (max. 5)         Leeftijdsgroep: 3 – 4

 

Sherlock 2
Achtergrondinformatie
– 
Voor onderzoeksmogelijkheden met Magico zie Som-Som puzzels.
–  Een brug tussen bo en vo (worddocument)
–  Magico (Educatieve uitgever Bekius schoolmaterialen)